ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

יהלום צהוב רגיל ( CAPE) מול יהלום צהוב מיוחד ( Fancy Yellow Diamonds)

יהלום  צהוב בהיר צבע M
יהלום צהוב ר
גיל
( CAPE) מול יהלום צהוב מיוחד ( Fancy Yellow Diamonds)
להלן מייל שקבלנו מקורא שלנו:
"
אני אוהב את הגוונים הצהובים של היהלומים אני יודע שהרבה אנשים מעדיפים יהלומים שהם "לבנים" או יהלומים בצבע מיוחד בגוונים העמוקים והעזים יותר, אני מעדיף את הגוונים הרכים והעדינים יותר. האם היהלומים בעלי צבע צהוב בהיר ייראו טוב בטבעת ?
יהלומים צהובים מייצגים מגוון של צבעי יהלומים פופולריים במיוחד, במיוחד בקרב אנשים שאוהבים יהלומים וינטג'. יהלומים אלו נקראים CAPE ומיוצרים באותם סטנדרטים מדויקים של היהלומים העגולים . כפי ששמתם לב, הם מציגים גוונים חמים יותר דמויי שמש כשמסתכלים עליהם מפרופיל צדדי. צבע הגוף מעט פחות מורגש מנקודת מבט מלמעלה למטה, מכיוון שנפח החזרת האור וגורם הניצוץ מסיחים את דעתנו. במילים אחרות יהלום CAPE הינו יהלום צהוב ומחמת החזר האור הוא נראה מלמעלה פחות צהוב כלומר צהוב מאד בהיר.
הפופולריות הגואה של יהלומים אלו מוכיחה כי פרופורציות ודיוק אופטי הם גורם חשוב יותר מאשר ניקיון או צבע היהלומים. אנשים נוטים להיתפס לדרגת התעודה של יהלומים יותר מאשר למראה היהלום. אי לכך כדאי לקנות את היהלום במקום שבו הם מסוגלים לראותו.
יהלומי צהוב בהיר מיוחד לעומת יהלומי צבע קייפ:
היהלום המיוחד בצבע צהוב בהיר ששקלתם במקור הוא יותר צהוב ומחזיר פחות אור. אם אתם מחפשים את הגוונים העדינים של הצהוב המסופק באופן מסורתי על ידי יהלום מיוחד בצבע צהוב בהיר, אזי יהלום CAPE יתאים לכם מאחר והצבע הצהוב אינו חזק כפי שהוא ביהלום מיוחד בצבע צהוב בהיר. אולם מקדם הנצנוץ גבוה בהרבה, מכיוון שהיהלומים אלו נחתכים באותם סטנדרטים כמו יהלומים עגולים.
יהלומים בצבע צהוב מיוחד נחתכים עם עומק כולל עמוק יותר ופרופורציות פחות רצויות מיהלומים עם דרגות צבע בתוך הסולם ה"לבן" ועד צהבהב וצהוב קל. הסיבה לכך היא שהפוקוס הוא על העמקת עוצמת הצבע, במקום התמקדות בביצועי האור.
לסיכום

אם צבע צהוב בהיר מתאים לך קנה יהלום CAPE . טווח הצבעים של יהלומים אלו בתעודות GIA הם צבע M עד Z

אם אתה מחפש צהוב חזק יותר קנה יהלוםFancy Yellow עד VIVID YELLO

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן