ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

יש לי תקציב עד 25000 שח – אינני יודע איזה יהלום לקנות לטבעת אירוסין

יש לי תקציב עד 25000 שח – אינני יודע איזה יהלום לקנות לטבעת אירוסין
בחירת טבעת אירוסין היא עניין לא פשוט. לדעת איזו צורת יהלום השותפה שלך רוצה יכול להיות מאתגר מאוד. אחד הקוראים שלנו פנה אלינו תו כדי התלבטות בין יהלום בחיתוך עגול או מרובע יותר. להלן נעבור על כל הנקודות העיקריות של בחירת היהלום הנכון מבלי לשלם תוספת עבור דברים שלא יורגשו.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
חבר המליץ על האתר שלך .לפני שנתקלתי באתר שלך לא ידעתי דבר על יהלומים והידע שלי עדיין מועט. אני עומד להציע נישואין בחודשים הקרובים וארצה טבעת אירוסין יפה. אני לא יכול לשאול את החברים שלה ואני רוצה שזו תהיה הפתעה אז אני גם לא יכול לשאול אותה.
אתה יכול בבקשה לעזור לי למצוא טבעת? התקציב שלי הוא עד 25000 שח. אני רוצה שהיהלום יהיה לפחות 1 קראט (אולי יותר). הניקיון צריך להיות IF, VVS1, VVS2. החיתוך צריך להיות אידיאלי או מצוין. סביר להניח שהיהלום יהיה עגול עם זהב לבן אבל אני חושב גם על יהלום בצורת ריבוע. אני רוצה שזה יהיה רק יהלום אחד במרכז. אם אתה מוצא משהו שהוא טוב יותר , אנא עדכן אני די גמיש. המון המון תודה על העזרה והעצות.
הדבר הראשון שעשינו היה לדבר עם הקורא על ניקיון יהלומים. למרות שהוא ביקש ציוני IF-VVS2, הרגשנו שחשוב להסביר שהורדת דרגת הניקיון עשויה להוביל לירידת מחיר משמעותית מבלי לוותר על ניקיון "נקי לעין”
חשיבות ניקיון -"נקי לעין”
בעת בחירת יהלום, קונים רבים מתמקדים מאוד בדרגות ניקיון כמו IF (Internally Flawless) או VVS (Very, Very Slightly Included) מכיוון שהם שם נרדף לשלמות. עם זאת, יהלום נקי לעין (מה שאומר שאין פגמים גלויים לעין בלתי מזוינת) יכול לתת לא פחות יופי וברק ללא תג מחיר הפרימיום.
לדוגמה, ליהלום בניקיון VS2 עלולים להיות פגמים, אבל הם לרוב מיקרוסקופיים ובלתי נראים ללא הגדלה. זה הופך את יהלומי VS2 לבחירה חסכונית עבור אלה המחפשים לאזן בין איכות ותקציב.
בואו ונבחן כמה דוגמאות. (בתמונה למטה) יהלום בליטוש עגול 1 קרט בצבע H עם דרגת ניקיון IF נראה מרשים, נכון? כעת, השווה אותו ליהלום בליטוש עגול בצבע 1 קראט H עם דרגת ניקיון VS2. שניהם נראים נקיים לחלוטין. ההבדל היחיד הוא שיהלום IF עולה

7000 שח יותר

                      IF יהלום נקי  VS diamond clarity vs. IF diamond clarityVS יהלום

בחירה ביהלום נקי עין ולא ביהלום בעל דרגת הניקיון הגבוהה ביותר מאפשרת לך להקצות יותר מתקציבך לגורמים אחרים המשפיעים באופן משמעותי על מראה היהלום, כגון קראט, חיתוך וצבע. יהלום VS2 חתוך היטב ייראה מדהים ולא ניתן יהיה להבחין בינו לבין אבן בניקיון גבוה יותר לעין בלתי מזוינת. בחירה אסטרטגית זו מאפשרת לך למקסם את היופי והגודל הכוללים של טבעת האירוסין שלך במסגרת התקציב שציינת.
איזו צורת יהלום לקנות
בחירת צורת היהלום הנכונה היא דילמה נפוצה בקרב קונים רבים. לכל צורה יש מאפיינים ומשיכה ייחודיים, והבחירה ביניהם יכולה להיות מאתגרת. במיוחד כשרוצים שהטבעת תהיה הפתעה. יהלום בחיתוך עגול הוא הבחירה הפופולרית ביותר, הידועה בברק יוצא הדופן ובמשיכה הקלאסית שלו. צורתו הסימטרית ו-58 הפאות נועדו לשקף את כמות אור המקסימלית, וליצור ברק שאין שני לו.
מצד שני, חיתוכים מרובעים כמו הנסיכה וכרית הן אלטרנטיבה מודרנית ואלגנטית. יהלום בחיתוך נסיכה ידוע בקווים החדים והגיאומטריים ובמראה העכשווי שלו. יהלום בחיתוך כרית, לעומת זאת, עם הפינות המעוגלות שלו ושטח פניו הגדול

נותן ברק מדהים. בעת בחירה בין צורות אלה, קחו בחשבון את הסגנון והאישיות של בן הזוג. אם היא מעדיפה עיצובים נצחיים ומסורתיים, חיתוך עגול עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם היא נוטה לסגנונות מודרניים וייחודיים, חיתוך מרובע עשוי להתאים יותר.
משקל קרט גדול יותר לא תמיד אומר יהלום גדול יותר
לאחר ששלחנו לקורא כמה אפשרויות של חיתוך עגול, הוא רצה לראות גם נסיכה וכרית. הוא ביקש משקל קראט גדול יותר מאחר וחשב שהוא יקבל יהלום גדול יותר.
זוהי טעות נפוצה שמשקל קראט גבוה יותר אין פירושו תמיד יהלום בעל מראה גדול יותר. במציאות, המדידות בפועל והמראה הפונה כלפי מעלה של יהלום יכולים להשתנות באופן משמעותי בין צורות שונות. בואו ונבחן כמה דוגמאות.
יהלום בחיתוך עגול של 1.01 קראט. מידות קוטר של 6.52 מ"מ x 6.54 מ"מ.
יהלום בחיתוך נסיכה 1.20 קראט: המידות הן אורך רוחב 5.75 מ"מ על 5.66 מ"מ.
ולבסוף, יהלום בחיתוך כרית 1.20 קראט. המידות הן 6.18 מ"מ x 5.96 מ"מ.
כפי שאתה יכול לראות, היהלומים בצורת ריבוע יותר קטנים משמעותית במידותיהם. הם יכולים להיראות קטנים יותר בשל צורתם ואופן החיתוך שלהם (עמוק יותר). בבחירת יהלום, חשוב להתייחס הן למשקל קראט והן לממדים בפועל כדי להבטיח שתקבלו את הנראות החזותית הטובה ביותר עבור ההשקעה שלכם.
סיכום
בחירת טבעת האירוסין המושלמת היא החלטה אישית ומשמעותית ביותר. על ידי התמקדות בניקיון “נקי לעין”, ניתן לאזן בין איכות לבין עלות . הבנת ההשפעה של צורות יהלומים שונות והמידות בפועל שלהן תעזור לעשות בחירה מושכלת. זכרו, המטרה היא למצוא טבעת שמשקפת את הסגנון של בן הזוג ואת האהבה שאתם חולקים.
בתקציב ובהעדפות שציינתם אתם בדרך למצוא טבעת אירוסין יפה . אם יש לך שאלות במהלך התהליך, אנחנו כאן כדי לעזור. פשוט השאירו לנו הודעה.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן