ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איזה שילוב של ניקיון, צבע, משקל קראט ביהלומים לטבעת אירוסין נותן את התמורה הטובה ביותר ?

איזה שילוב של ניקיון, צבע, משקל קראט ביהלומים נותן את התמורה הטובה ביותר?
להלן מייל שקבלנו מקורא :
"
למרות העובדה שביליתי שעות על גבי שעות בקריאה על יהלומים, אני לא מרגיש שאני יודע מה לרכוש. יש כל כך הרבה מידע סותר שמסתובב ברשת. חלק ממאמרי הפורום שקראתי מצביעים על כך שיהלום נקי לעין SI-2 הוא בסדר גמור ומציע ערך רב, בעוד שאחרים מצביעים על כך שאין דבר כזה יהלום ניקיון SI-2 נקי לעין. מאמר אחד מציין שצבע היהלום הוא בעל חשיבות קריטית, והמאמר הבא שקראתי מציין שרוב האנשים לא יכולים להבחין בהבדל. הדבר היחיד שנראה שאנשים מסכימים עליו הוא איכות חיתוך יהלומים, אבל יש כמה חילוקי דעות לגבי כמה גבוה בסולם צריך להגיע כדי להשיג ביצועי אור מעולים. לפי הבנתי, יהלומי GIA -3X מצביעים על חיתוך מעולה, קנייה של אחד מהם תטפל בבעיית איכות החיתוך. אבל איזה שילוב של ניקיון, צבע ומשקל קראט מספק את התמורה הטובה ביותר ? "
האם גדול יותר באמת טוב יותר?
הדבר שאתה צריך לשאול את עצמך בעת רכישת יהלום הוא, האם גדול יותר באמת טוב יותר? התשובה לשאלה זו, תעזור לך לתעדף גורמים אחרים כמו ניקיון וצבע היהלום. כל הגורמים הללו משפיעים על מחיר השוק של יהלום, אך לאחר התחשבות בגורם הניצוץ(החזר האור), הגורם הבא מבין המאפיינים יהיה גודל היהלום.
ההחלטה לקנות יהלום 3X-GIA מבטלת את הצורך לדאוג לגורם הנצנוץ. כל יהלומי GIA-3X נחתכים במיוחד כדי לספק את הנפח הגבוה ביותר של החזר אור ופקטור הנצנוץ. הם יראו ניצוץ רחב של ספקטרום אור , ללא קשר לגודל היהלום.
מה שאתה צריך להחליט, הוא איזה שילוב של ניקיון, צבע ומשקל קראט מייצג את התמורה הטובה ביותר להעדפותיך האישיות. אם אתה מוכן לאפשרות שאולי תוכל לראות פגם או שניים לאחר בדיקה מדוקדקת של היהלום, אז יהלום ניקיון SI-1 או SI-2 הוא אפשרות סבירה. אבל אם אתה רוצה שהיהלום יהיה נקי לחלוטין לעין בבדיקה מדוקדקת, אז ניקיון VS-2 ומעלה תהיה בחירה טובה יותר.
איזה צבע יהלום נותן את התמורה הטובה ביותר?
אם אתה מעדיף יהלומים שנראים לבנים כקרח, אז התמורה הטובה ביותר להעדפותיך האישיות עשויה להיות משהו בטווח חסר הצבע D-E-F. אבל אם אתה פשוט רוצה שהיהלומים יהיו בהירים ולבנים במבט מלמעלה, אז אתה יכול להגיע עד G-H ואולי אפילו I-color בהתאם לפרשנות האישית שלך לצבע היהלום. יהלומים בסדרת J-K-L ו-Cape משקפים גוונים חמים יותר (צהבהבים)שנראה שהרבה אנשים אוהבים, ולכן הם יכולים להציע ערך רב אם זה המראה שמוצא חן בעיניך.
אני מניח שבסופו של דבר, מה שבאמת קובע איזה שילוב של ניקיון, צבע ומשקל קראט מייצגים את הערך הטוב ביותר, תלוי באיזה סדר אתה מציב את המאפיינים האלה מבחינת חשיבות. העובדה היא שלכל אחד יש העדפות שונות ומציב את הגורמים הללו בסדר חשיבות שונה. אבל בסופו של יום, כל זה פחות חשוב, כי כל מה שמישהו באמת הולך להתמקד בו הוא גורם הנצנוץ של היהלום, וזה כבר קבלת בקניית יהלום עם תעודת GIA-3X.

לדעתי התמורה הטובה ביותר לכסף תתקבל על ידי קניית יהלום עם תעודת GIA-3X

בניקיון SI1-SI2 עם פגמים שלא נראים לעין. בצבעים G H I
ללא פלואורוסנציה

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן