ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך יראה יהלום בצבע K ( צהבהב)בשיבוץ פלטינה כסופה?

                   בתמונה מימין : יהלום בצבע D    משמאל : יהלום צבע  k                                                                                                                                                איך יראה יהלום בצבע K ( צהבהב)בשיבוץ פלטינה כסופה?                                                                                    להלן מייל שקבלנו מקוראת :
"
בעלי ואני קנינו סט חתונה חדש. אנחנו הולכים לשמור את היהלום מסט החתונה הראשון שלי כדי שהבן שלי ישתמש בו כשהוא יתחתן. היהלום המקורי שלי שוקל קצת פחות מ-1 קראט בצבע H. חשבנו שמשהו בטווח של 1.25 קראט יהיה שדרוג מתאים, אבל אז נתקלתי ב-1.8 קראט , בצבע K, ניקיון VS-2. אני חושש שצבעו קצת יותר צהבהב מהיהלום בצבע H שאותו אני מכיר. לחברי יש יהלום בצבע K ולדעתי הוא די יפה! הבעיה שלי היא שאני אוהב פלטינה, ואני תוהה לגבי שיבוץ יהלום בצבע K בפלטינה. האם הצבע הצהבהב של היהלום יהיה בולט יותר כאשר ישובץ בפלטינה?"
שיבוץ יהלום בצבע K בשיני פלטינה:
מזל טוב על החלטתך לשדרג את סט החתונה שלך! אני בטוח שאתה די מתרגש. אני אוהב את הרעיון להעביר את היהלום הנוכחי לבנך. מי יתן וכל האהבה והשמחה שחווית במהלך נישואיך תהיה גם אצלו.
מניסיוני, יהלומים בצבע K נראים בסדר גמור כשהם משובצים בפלטינה. למעשה, הלובן של חודי הפלטינה הולכים להשתקף בכל היהלום. באופן כללי, זה אמור לעזור לשפר את צבע היהלום בדרגת צבע אחת. לפיכך היהלום בצבע K עשוי להיראות קצת יותר לבן, בצבע J. שיבוץ יהלום בצבע K בשיניים מזהב צהוב, יגרום לו להיראות בדרגת צבע אחת נמוכה יותר.
רוב הסיכויים שהיהלום בצבע K של חברך משובץ בשיניים של זהב לבן או פלטינה. אם אתה אוהב את האופן שבו היהלום של חברך נראה, אתה תאהב צבע K . השילוב של פרופורציות בטווח המרכזי ודרגת דיוק אופטי גבוהה של היהלומים שלנו, מייצרת כמות יוצאת דופן של החזר אור ונצנוץ.
כמה צהובים נראים יהלומים בצבע K?
לעתים קרובות אנשים מביעים דאגה לגבי האופן שבו יראו יהלומים צהבהבים בצבע K ויהלומים צהובים חלשים כשהם משובצים בזהב לבן או פלטינה. העובדה היא שניתן לקבל מושג על צהבהבות או לובן של יהלום על ידי צפייה ביהלום בפרופיל צדדי. יהלום עגול של 1 קראט, צבע K, ניקיון VS-2, הוא למעשה די בהיר בגוון . אין לי ספק שזה ייראה נהדר בטבעת פלטינה.
דבר אחד שכדאי לזכור הוא שיהלומים אינם באמת "צהובים" באופן שבו אנו נוטים לחשוב על הצבע הצהוב . יהלומים הם גבישיים במבנה, הם אינם מראים צבעים אחידים, אלא יותר רוויה של צבע, או רמז קל של צבע. הרוויה של הצבע שמראה יהלום נראית בצורה המדויקת ביותר מפרופיל צד, שם היא תהיה ברורה ביותר. אנו נוטים לראות יהלומים, במבט מלמעלה למטה, שבו כל מה שאנחנו באמת הולכים לראות הוא הניצוץ.
אם אתה מחפש במיוחד צבע כשאתה צופה ביהלום בצבע K משובץ בפלטינה מפרופיל צד, סביר להניח שתראה רמז קל של צבע. זה לא גלוי לעין, אלא משהו שאתה צריך לחפש באופן ספציפי, להתמקד בו בכובד ראש כדי לראותו. כשאני מסתכל על יהלומים בצבע K המשובצים בטבעות פלטינה מנקודת מבט מלמעלה למטה, די קשה לראות את צבע הגוף האמיתי של היהלום, כי העיניים שלי מסונוורות מהניצוץ. לכן אני חושב שזה בסדר גמור לשבץ יהלומים בצבע K בפלטינה.
לסיכום:

יהלום בצבע K בטבעת פלטינה יראה בהיר רק אם עבודת היהלום הינה ברמה מצויינת.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן