ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לבחור את היהלום המרכזי לטבעת הילה (יהלום מרכזי מוקף גלגל יהלומים קטנים)

איך לבחור את היהלום המרכזי לטבעת הילה (יהלום מרכזי מוקף גלגל יהלומים קטנים)
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
אני מעוניין לקנות טבעת אירוסין בסגנון הילה. עם זאת, אני לא בטוח איך לבחור את היהלום המרכזי של טבעת ההילה. תכשיטן מקומי אמר לי שטבעות הילה נעשות כך שיתאימו לאבנים מרכזיות בגדלים שונים, אבל כאשר הסתכלתי בטבעות ההילה שהוא הציע, נראה היה שהאבנים המרכזיות לא ממש התאימו לטבעות נראה שיש יותר מדי רווח בין הקצה החיצוני של היהלום להילה של יהלומים קטנים שמקיפים את האבן המרכזית האם יש דרך להבטיח שהאבן המרכזית מתאימה יותר לטבעת ההילה “
מלאי חנות לעומת הילה בהתאמה אישית:
רוב טבעות ההילה מיוצרות בכמויות גדולות, שנועדו להתאים למגוון גדלים של אבנים מרכזיות. זו הסיבה שליהלומים המשובצים ברוב טבעות ההילה יש יותר מדי שטח פתוח סביב האבן המרכזית. לאבן מרכזית של 1.50 קראט שאתה מחפש , טבעת הילה סטנדרטית זמינה למשקל קראט זה, תיוצר למעשה כדי להתאים ליהלומים במשקל של בין 1.40 – 1.65 קראט. לכן האבן המרכזית עשויה להיראות גדולה מדי, או קטנה מדי ביחס לטבעת. עם זאת טבעת הילה המותאמת אישית נועדה במיוחד כדי להקיף את האבן המרכזית שנבחרה לטבעת, היא תהיה מותאמת בצורה מושלמת ולא יווצר חלל בינה לבין היהלומים הקטנים.
חטיבת התכשיטים המותאמים אישית שלנו מייצרת טבעת אחת בכל פעם, שתוכננה במיוחד כדי להתאים לאבן המרכזית שנבחרה לטבעת. זה מבטיח התאמה מושלמת . לכן בחירת האבן המרכזית לטבעת הילה היא די פשוטה, פשוט בחר איזה יהלום שתרצה. אנחנו נבנה לה טבעת.
בחירת האבן המרכזית המושלמת לטבעת הילה:
בחירת האבן מרכזית מושלמת לטבעת הילה היא קלה, מכיוון שאין צורך לבחור יהלום במשקל קראט ספציפי. אין גבולות, אין הגבלות גודל. כל טבעת הילה שלנו מעוצבת בהתאמה אישית כדי להתאים ליהלום שנבחר. האבן המרכזית תתקבע בדיוק במקום הנכון כדי לתת את אפקט ההילה המושלם. איכות החיתוך של היהלומים הקטנים שווה לאיכות החיתוך של האבן המרכזית .
המשמעות היא שהיהלומים הקטנים המשובצים בהילה של הטבעת, יתנו את אותו נפח גבוה של החזר אור, ואת אותו גורם נצנוץ מדהים של האבן המרכזית! כמו כן חשובה התאמת צבע היהלומים הקטנים ליהלום המרכזי.

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן