ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לקנות טבעת אירוסין עם יהלום בחיתוך אמרלד

בחירת יהלום ביחיתוך אמרלד
לחיתוך אמרלד כמה יתרונות ברורים, החל מהניקיון הגבוה שלו ועד להחזר האור הנובע מהחיתוכים המדורגים הארוכים שלו.
באופן כללי, אנו ממליצים ליהלום בחיתוך אמרלד לבחור בדרגת צבע של I או טוב יותר ובדרגת ניקיון של VS2 או VS1. זה מבטיח שהיהלום יהיה נקי מתכלילים או צבע גלוי , כשמתבוננים בו בעין בלתי מזוינת
אנו ממליצים לתעדף תחילה את איכות החיתוך ומשקל הקראט, ולאחר מכן לבחור ביהלום עם דרגות הצבע והניקיון הנמוכות ביותר המאפשרות לו להיראות נקי מצבע פנימי ונקי לעין.

למה לא לקנות צבע D E F באמרלד ?
יהלום בחיתוך אמרלד עם דרגת צבע של D, E או F ייראה מדהים . ההבדל במחיר בין יהלום בטווח הצבעים הזה ליהלום בדרגת צבע של, נניח, I או G/H, הוא גדול מההבדל המורגש בצבע.
חיתוכי השולחן והפאות הארוכות והמדורגות של חיתוך האמרלד, יכולים להפוך את הצבע והניקיון הפנימיים לגלויים יותר מאשר ביהלום עגול . למרות זאת אפשר לוותר על הצבעים הגבוהים.
לדוגמה, השוו בין שני היהלומים למטה. בצד שמאל יהלום 1.50 קראט בצבע G, VS2 בחיתוך אמרלד, בעוד שבצד ימין יהלום אמרלד בצבע D במשקל ובניקיון קראט זהה:

D color emerald diamond and G color emerald diamond comparedאפילו תחת תאורת אולפן בהירה והגדלה, קשה מאוד להבחין בהבדל בצבע בין היהלומים הללו. בסביבה אמיתית, עם תאורה לא מושלמת, לשני היהלומים יש מראה חסר צבע(לבן)
למרות זאת, יש הבדל גדול במחיר בין היהלום בצבע D, שמחירו 14000 דולר, לבין היהלום בצבע G, שמחירו 11000 דולר.
מה עם ציון הניקיון לאמרלד?
חוסר הפרופורציה בין נראות דרגת ניקיון מושלם(FL) לבין השפעתו על עלות היהלום היא הסיבה שאנו ממליצים בדרך כלל לקנות יהלום נקי לעין, ולא כזה עם ניקיון מושלם.
מכיוון שליהלום בחיתוך האמרלד יש תבנית שולחן גדולה וחיתוכי אורך מדורגים היהלום שקוף יותר. אי לכך עדיף לבחור יהלום בדרגת ניקיון VS2 או טוב יותר וזאת כדי להמנע מפגמים נראים לעין. עם זאת, מעל לדרגת ניקיון VS2 לא תראו הבדל משמעותי בניקיון אבל כן תראו הבדל משמעותי במחיר.

ההמלצה שלנו :
מותגי יוקרה ידועים כמו טיפאני ושות', הארי ווינסטון ואן קליף אנד ארפלס מציעים טבעות אירוסין מדהימות , אבל מחירי הפרימיום שלהן הופכים אותן רחוקות מלהיות אופטימליות בכל הנוגע לתמורה לכסף.
קנית יהלום אצל חבר בורסת היהלומים והתאמתו לטבעת היא דרך מצוינת לקבל את אותו המראה(וגם את אותו יהלום) בהרבה פחות כסף.
כמו תמיד, חשוב להקצות את התקציב בצורה אופטימלית בעת רכישת יהלום כדי להבטיח שתקבל את השילוב הטוב ביותר האפשרי של אבן וטבעת.
ביהלום בחיתוך אמרלד ישלהגביל את החיפוש ליהלומים עם דרגת צבע בטווח I או H ודרגת ניקיון של VS1 או VS2, ואז לבדוק היטב אם יש סימני צבע או תכלילים גלויים.
אם אתה צריך עזרה בבחירת יהלום בחיתוך אמרלד, או רוצה עזרה בקניית טבעת אירוסין פנה אלינו ונשמח לעזור

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן