ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לקנות יהלום בצורת כרית-קושן- לטבעת אירוסין

איך לקנות יהלום בצורת כריתקושןלאבעת אירוסין
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
ברצוני לקנות יהלום בחיתוך כרית . אני סקרן האם הוא נותן את אותם ביצועי אור מדהימים כמו יהלום עגול ?"
בחירת יהלום בחיתוך הכרית הטוב ביותר:
ללא ספק, היהלום בחיתוך כרית אידאלי מציג דפוס מדהים של לבבות וחצים, שהוא תוצאה של חיתוך כדי להציג את הדרגה הגבוהה ביותר של דיוק אופטי. לכל אחד מהם יש דרגת חיתוך כוללת של GIA- EXCELLENT שהיא דרגת החיתוך הגבוהה ביותר שיש. התעודה מאמתת שהיהלום הולך להיות בהיר להפליא, ומוכיחה שהאור משתקף באופן שווה בכל היהלום. תובנה זו מספקת שקט נפשי.
יהלומים בחיתוך כרית אמורים להיות חתוכים בסטנדרטים מדויקים, כפי שהוגדר על ידי GIA אחר שנים של ניסויים עם פרופורציות ועיצובי פנים שונים כדי לקבוע איזה שילוב יפיק את הנפח הגבוה ביותר של החזרת האור ואת האיזון הטוב ביותר בין זוהר ופיזור אור.
יהלומים בחיתוך כרית– Cushion מיוצרים על ידי לוטש מיומן ומספקים החזר אור נהדר ואיזון יפה של ברק ופיזור. היהלומים הם בחיתוך כרית מדורגתGIA, הכוללים את דפוס החזית המסורתי של שמונה כוכבים. זה דומה למבנה הפאות של יהלום עגול מסורתי, אבל עם קטע דמוי כרית.
מובן מאליו שלדעתי היהלום בחיתוך כרית עם פאות של יהלום עגול הוא האפשרות הטובה ביותר שיש. הוא מייצג את פסגת ההישגים בתחום היהלומים בחיתוך כרית. אבל לא כולם רוצים או צריכים יהלום כזה, במיוחד מכיוון שמחירו גבוה יותר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן