ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

חוות דעת שניה על 1.1 קרט יהלום פרינסס

חוות דעת שניה על 1.1 קרט יהלום פרינסס
קורא שלנו חיפש אחר יהלום אידיאלי בחיתוך נסיכה נקי לעין בטבעת פלטינה, כל זאת תוך תשומת לב לתקציב שנע סביב 30000 שח והאתגר טמון במציאת האיזון הנכון בין גודל, איכות ותקציב.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
אני שמח שמצאתי את האתר שלך עברתי על המאמרים כדי ללמוד עוד על מקסום התקציב שלי לרכישת טבעת עבור ארוסתי לעתיד. תודה על שהשקעת את הידע כדי לעזור לנו לקבל החלטות מושכלות בעת רכישת יהלומים/טבעות!
אני מחפש מודל נסיכה נקייה לעין לטבעת סוליטר פלטינה.
התקציב שלי לטבעת ולאבן הוא בטווח של 30000 שח. בהתבסס על מה שלמדתי מהמאמרים שלך הייתי רוצה למצוא יהלום במשקל 1.20 קראט ומעלה.
הציעו לי יהלום של 1.10 קרט פרינסס H VS1 עבודה טובה מאד עם תעודת GIA
האם זה יהיה בערך הטוב ביותר שאני יכול לקבל בתקציב שלי? אינני רוצה לרדת לצבע I בהתחשב בטבעת הפלטינה .
תודה!
היהלום שמצא הקורא שלנו מדהים. אין בו פסול. מאחר והוא בחר בניקיון כה גבוה הוא לא מצא משהו גדול יותר. ירידה לדרגת ניקיון VS2 או SI1 יכולה לעזור למצוא יהלום גדול יותר מבלי לוותר על האיכות.

 

איך לבחור יהלום בחתוך נסיכה
בחירת היהלום המושלם בחיתוך נסיכה דורשת עין חדה וקצת הבנה של המאפיינים הייחודיים שלו. ראשית, שימו לב היטב לאיכות החיתוך של היהלום. מודל הנסיכה ידוע בצורתו המרובעת עם פינות מחודדות, אך לא כל הנסיכות נוצרו שוות. כדי להבטיח שהן נותנות אש וברק אופטימליים, בדוק את טווחי העומק והאחוזים המומלצים ליהלום בחיתוך הנסיכה.
שנית, בדוק את הצבע והניקיון של היהלום. בעוד שיהלומים בחיתוך נסיכה נוטים להסתיר פגמים די טוב, עדיין חיוני לבחור אבן עם פגמים מינימליים. בדוק יהלומים עם דרגות ניקיון של VS2/SI1 ומעלה למראה נקי לעין. כמו כן, ודא שאין פגמים גדולים בפינות. מכיוון שליהלום בחיתוך נסיכה יש פינות חדות, הוא נוטה יותר להישבר כאשר הוא פוגע במשהו. כל פגם בפינות מגביר את הסיכון לנזק.
בהקשר לצבע, הקפד לבחור מודל נסיכה על סמך סגנון הטבעת והמתכת ממנה היא עשויה. בחר באבנים בטווח כמעט חסר צבע (לבן)(G עד H) כדי להשיג מראה בהיר ולבן בטבעת הילה. לסגנונות פאווה/אבן צד או סוליטר, קנה צבע I.
לבסוף, אל תשכח משקל קראט. אזן את התקציב שלך עם משקל הקרט הרצוי שלך, והבטח עדיפות לאיכות חיתוך וניקיון כדי למקסם את הזוהר והיופי של היהלום.

משקל קראט לעומת ניקיון
הקורא מצא יהלום עם דרגת ניקיון מעט גבוהה יותר מההמלצה שלנו, מה שהוביל למשקל קראט קטן מהרצוי בתחילה. בעוד שהיהלום היה יפהפה, הם רצו לבחון אפשרויות ליהלום גדול יותר במסגרת התקציב שלהם.

ניקיון VS1 הוא מעולה. על ידי בחירת יהלום עם ציון זה, אתה יכול להיות כמעט בטוח שתקבל יהלום נקי לעין. לחלופין, אם תבחר בדרגת ניקיון מעט נמוכה יותר, ייתכן ותוכל להגדיל את משקל הקראט ועדיין לקבל יהלום מדהים ללא פגמים מורגשים.
הורדת הניקיון אפילו בדרגה אחת יכולה לגרום לקניית אבן גדולה יותר באותו תקציב. לדוגמא בתקציב הזה ניתו לקבל1.20 קראט H VS2

size vs. carat weight princess cutטבלה להמחשת גדלים של פרינסס

משקל קראט לעומת צֶבַע
למרות שאנו ממליצים על צבע I ליהלום בחיתוך נסיכה לטבעת סוליטר, הקורא ביקש צבע H כמינימום. זה סביר לחלוטין, מכיוון שחלק מהאנשים רגישים יותר לצבע או שיש להם העדפות אישיות שונות. לפעמים, הם רוצים שצבע היהלום יתאים לתכשיטי יהלומים אחרים שיש להם. לא משנה מה הסיבה, כל עוד אתה מבין את הבחירה ומה המשמעות שלה (למשל תג מחיר גדול יותר), זה בסדר גמור.

 

לסיכום
יהלומים בחיתוך נסיכה הם מדהימים אבל הם יכולים להיות מסובכים לבחירה. החל משיקול דעת קפדני של הניקיון ועד לבחירת צבע, כל החלטה משפיעה לא רק על הנצנוץ של יהלום אלא גם על הרגשות שהוא מעורר.
עם זאת, מעבר לפרטים הטכניים הללו מסתתרת אמת עמוקה יותר היופי, על צורותיו הרבות, חורג מפרטים בלבד. בין אם זה הקסם של אבן חן בניקיון גבוה או הזוהר הכובש של אבן קצת יותר גדולה ופחות מושלמת, כל יהלום בחיתוך נסיכה מספר סיפור ייחודי, המשקף את האינדיבידואליות והמסע של העונד אותו.
בסופו של דבר, הקורא שלנו בחר ביהלום מדהים בצבע H VS2 1.20 קרט
אם אתה מוצא את עצמך במצב דומה, אל תהסס לפנות אלינו. המומחים שלנו כאן כדי לעזור לך בכל שאלה שיש לך

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן