ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

כיצד לבחור טבעת יהלום חמש אבנים ליום השנה לנישואין 

כיצד לבחור טבעת יהלום חמש אבנים ליום השנה לנישואין 
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
אשתי רוצה טבעת חמש אבנים מיהלומים ליום השנה הקרוב של חמש שנים. אני חושב שהסגנון שהיא הכי תרצה הוא טבעת של חמש אבנים פתוחה. הייתי רוצה יהלומים של 0.2 קרט כל אחד. האתגר העומד בפניי הוא שאין לי מושג כמה גדול יהלום 0.20 קראט, וגם לא איך עלי לבחור חמישה יהלומים תואמים לטבעת הזו. אני מניח שזה משהו שאתה יכול לעזור לי בו"
בחר את סגנון הטבעת שלך, ואנו נדאג לכל השאר:
מזל טוב לרגל יום השנה החמישית הקרוב שלך! אני בטוח שאשתך תתרגש מאוד לקבל טבעת יהלומים חמש אבנים כדי לחגוג את היום המיוחד !
החלק המאתגר ביותר בקניית טבעת יהלום הוא פשוט לבחור את סגנון הטבעת .לאחר שהחלטתם על סגנון טבעת, אתם יכולים פשוט לשבת ולהירגע בעוד אנו נדאג לכל השאר!
נשמח לבחור חמישה יהלומים עגולים תואמים שיתאימו בצורה מושלמת לטבעת יהלומי חמש אבנים זו. הטבעת נועדה להכיל חמישה יהלומים עגולים תואמים, ששוקלים לפחות 0.20 קראט כל אחד, שהם חמישית קראט כל אחד, למשקל כולל כולל של קראט אחד.
כמובן שיש לכם אפשרות להזמין את טבעת חמש אבנים עם יהלומים בגודל גדול יותר, מכיוון שאנו מייצרים כל טבעת לפי הזמנה אישית; כל מה שאנחנו צריכים מכם הוא כיוון מסוים וגודל טבעת.
איזו איכות יהלום כדאי לבחור לטבעת יום נישואין?

העקרון הוא לבחור 5 יהלומים בקוטר זהה בעבודה מצוינת בצבע וניקיון דומה לטבעת האירוסין שלכם. רצוי צבע וניקיון גבוהים ועבודה מצוינת.

אנו ממליצים על יהלומים לפחות של 0.2 קרט אחרת היהלומים יהיו קטנים מידי.
מכיוון ששני יהלומי הדגש שנבחרו כדי להדגיש את האבן המרכזית בטבעת שלוש האבנים שרכשת בעבר, היו בצבע F ו-VS-2 בניקיון.הרי שגם כאן נבחר חמישה יהלומים עגולים תואמים בצבע F, VS-2, לטבעת של חמש אבנים שאנחנו הולכים להכין עבורך.
בדרך כלל אנו מעדיפים להשתמש בצבע F-G, ובניקיון VS-2, ליהלומי הדגשה בגודל קטן יותר המשובצים בטבעות שלנו עם זאת לטבעת חמש יהלומים אתה יכול להזמין את הטבעת עם כל ניקיון וצבע יהלומים שאתה מעדיף; נשמח לעזור לך
חשוב מאד שהאבנים יהיו בניקיון טוב. מאחר ומדובר ביהלומים קטנים בעלי משטחי ליטוש קטנים יש חשיבות למעבר אור ביהלום. כידוע פגמים מפריעים לאור לעבור ביהלום ולכן אם היהלום יהיה פגום לא יעבור אור דרכו והוא לא יראה טוב. מה גם שמשטחי החזר האור קטנים . השילוב בין משטחי ליטוש קטנים ופגמים גורמים ליהלום הקטן להראות אטום.


התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן