ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

למה טבעת אירוסין של מעצב יוקרתי יקרה ולא כדאית

למה טבעת מעצבים כל כך יקרה?

להלן מייל שקבלנו מקורא שלנו :

"אני מחפש טבעת אירוסין יהלום, ונראה שחברה שלי מאוד אוהבת את הרעיון של טבעת מעצבים, המחיר נראה לי יקר, בהשוואה לעיצובים שנראים דומים מאוד. האם יש יתרון ממשי בקניית טבעת אירוסין מעוצבת, או שאני פשוט משלם פרמיה עבור שם? חלק מתכשיטי המעצבים שראינו עולים כמו הסכום שבמקור התכוונתי להוציא על כל טבעת האירוסין! אחרים הם קצת יותר סבירים, רק עולים בערך חצי מהאבן המרכזית ביהלום! האם טבעות מעצבים שוות את הכסף? אני לא יודע לאיזה מעצבת תכשיטים ללכת. “

בקניית טבעת אירוסין עם יהלום יש קודם לשים דגש על היהלום ורק אחר כך לטבעת. יהלום איכותי עדיף לקנות מחבר בורסת היהלומים. יש לו מלאי גדול והוא כפוף לתקנון מחמיר.

לגבי הטבעת :

במקרים רבים, המחיר הגבוה של טבעת מעצבים הוא יקר, פשוט משום שאתה משלם על שם. שם שזכה לפופולריות מלאכותית בגלל מתקפת הפרסום היקר במגזיני כלות, רכילות ואופנה. מותג פופולרי מפרסם ביותר משלושים מגזיני כלות בחודש!
יש לך מושג כמה עולה פרסומת בעמוד שלם במגזין ? לפחות עשרות אלפי שח לחודש. עכשיו מי לדעתכם משלם בסופו של דבר את המחיר כדי לפרסם טבעות מעצבים בכל המגזינים הפופולריים ביותר? ותאמינו לי, אתם אפילו לא רוצים לדעת כמה עולה לשכור מקום לדוכן בתערוכה! אחד המעצבים המוכרים לנו שילם רבע מיליון דולר עבור העיצוב והבנייה של הדוכן הדוקומתי שלהם שנבנה מעץ מהגוני, וזה לא כלל את עלות השכרת החלל לשבוע!
באופן לא ייאמן, רוב טבעות המעצבים שאנו רואים אינם ייחודיות בעיצוב, ולא באמת מיוחדות בשום צורה. אז כן, ברוב המקרים, אתה משלם פרמיה עבור שם, תווית מעצבים שנסתרת מהעין, החבויה בחלק הפנימי של הטבעת. טבעת מעצבים מעניקה לחברה שלך זכות להתרברב ותו לא , על זה אתה משלם. קונה נבון יקנה את הטבעת והיהלום שלו מחבר בורסת היהלומים המחזיק במלאי גדול של יהלומים איכותיים וכפוף לתקנון מחמיר.
עם זאת, למען ההגינות, לא כל טבעותה מעצבים מחירם מופקע, מכיוון שלא כל מעצבי התכשיטים משתמשים באמצעי פרסום יקרים כדי לבנות את הפופולריות של המותג שלהם. זה המקרה של שניים מהמעצבים איתם אנחנו עובדים . המחירים שלהם הוגנים למדי וזו אחת הסיבות שהחלטנו לעבוד איתם. כמובן שאם אתה רוצה לשלם מחיר הוגן עבור תכשיט מעוצב שהוא באמת יחיד במינו, תמיד תוכל לקבל טבעת בהתאמה אישית שעוצבה במחשב על סמך המפרט שלך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן