ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מדריך קנייה: טבעת אירוסין הילה עם יהלום בחיתוך פרינסס

מדריך קנייה: טבעת אירוסין הילה עם יהלום בחיתוך פרינסס
להלן מייל שקבלנו מקורא שלנו:
"
אני בודק יהלומים בחיתוך נסיכה במשך זמן מה. התחלתי לחשוב שיהלומי GIA Excellent בחיתוך פרינסס הם הטובים ביותר, אך מהר מאוד גיליתי שדוח דירוג היהלומים אינם מספקים את הפרטים הדרושים לקבלת החלטה מושכלת. חסרים להם פרטים חשובים כמו גובה הכתר ועומק הביתן, ולפעמים אינם מציינים את מספר הפאות . חבר לעבודה הצביע על אתר האינטרנט שלך. הדבר היחיד שאני לא יכול למצוא באתר האינטרנט הוא טבעת הילה. האם אתה ממליץ ומוכר טבעת אירוסין הילה ביהלום בחיתוך נסיכה?"
שלוש פאות הן מספר הקסם. שלושת הפאות מייצרות ניצוץ גדול יותר בגודלו ותוסס במיוחד.
כמו כן חשוב שבמבנה הפאה של היהלום יהיה מרווח שווה לכל קטע, ושהפנים יהיו באותו גודל וצורה יחסיים. יש ללטש את פאות היהלום על פני היהלום בדיוק רב כדי להבטיח שהאור ישתקף באופן שווה בכל היהלום. זהו "דיוק אופטי" וזה לא משהו שנלקח בחשבון על ידי המעבדות הגמולוגיות. אבל זה משהו שבא לידי ביטוי בתמונות ASET ו-Ideal Scope שסופקו ליהלומים בחיתוך הנסיכה שימו לב לעקביות של תמונות היקף ASET אלו.
שימו לב כיצד תמונות היקף ASET מציגות הרבה אדום, זו אינדיקציה לברק. האדום מופץ באופן שווה בכל היהלומים, ומייצג את רוב החזר האור המצוין. ירוק, שהוא האור השני הבהיר ביותר המוחזר מהיהלום, קיים גם הוא, והוא גם מופץ באופן שווה. זוהי אינדיקציה לכך שאור משתקף דרך היהלומים באופן שווה.

יש לציין שמעבדת AGS מקובלת רק במקומות מסוימים באר”הב ואילו תעודת GIA מקובלת בכל העולם. אי לכך אני ממליץ לקנות יהלום עם GIA.

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן