ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מהו צבע היהלום הממוצע שנמכר בישראל ? – צבע H


צבע D מול H
מהו
צבע היהלום הממוצע שנמכר בישראל ? – צבע H
להלן שאלה שקבלנו מקורא : "האם אתה יודע במקרה מהן דרגות הצבע של GIA לרוב היהלומים הנמכרים בישראל? אני מחפשת טבעת אירוסין. אני מנסה לקבוע מה רוב האנשים קונים, בניסיון לשמור על משהו מאוזן. הצד הפרפקציוניסטי שבי, רוצה לקנות יהלום 0.75 קראט, D-color, Internally Flawless, אבל הצד הפרקטי יותר שלי גורם לי לתהות אם אני אהיה מרוצה באותה מידה עם יהלום בצבעI ניקיון SI1 אני מחפש, קצת פרספקטיבה, מנסה להבין מה רוב האנשים קונים. אז אם אתה יודע במקרה מה דרגת הצבע הממוצעת של יהלומים בדירוג GIA שנרכשו בישראל, זה עשוי לעזור."
דרגות צבע GIA של רוב היהלומים הנמכרים בישראל:
על פי חלק דירוג צבע היהלומים בקורס גמולוגיה של GIA, צבע היהלומים הממוצע הנמכר בישראל הוא צבע H. עם זאת, חומר הקורס אינו מציין מתי המידע הזה נאסף, ואני לא מצליח למצוא אינדיקטורים עדכניים. למרות שאני יכול להעריך את הרעיון מאחורי הרצון לדעת מה יהיה דרגת הצבע הממוצעת של יהלומים מדורגים GIA הנמכרים בישראל אני מאמין שיש גישה יעילה יותר.
אין שום דבר ממוצע ביהלום עגול לכן אין טעם לדבר על ממוצעיםתקני הייצור של היהלומים שלנו גבוהים, יהלומי GIA שאנו מציעים מייצגים את ה-0.001% העליון מהייצור השנתי ליהלומים עגולים בחיתוך מעולה. הנפח הגבוה של החזר האור, וגורם הנצנוץ המדהים הוא הרבה מעבר לממוצע. אנחנו פחות או יותר, שנות אור מעבר לממוצע.
החלטה באיזה צבע יהלום לבחור:
רוב האנשים מבלים זמן רב בניסיון להחליט באיזה צבע יהלום לבחור, כשלמעשה יש לו השפעה מועטה מאוד על התכונות החזותיות של היהלום. איכות החיתוך הכללית של היהלום ראויה להרבה יותר תשומת לב, כי זה מה שיכתיב את ביצועי האור של היהלום.
המציאות היא שרוב האנשים לא כל כך רגישים להבדל בין דרגת צבע או שתיים, לפעמים אפילו לא שלוש. לפיכך אני מרגיש שסביר להניח שתהיי מרוצה לחלוטין מכל דבר בין צבע D לצבע -I . טווח זה נראה לבן לרוב האנשים . חלק מהאנשים מתחילים לזהות רמז של צבע צהבהב סביב צבע J . רוב האנשים יכולים לראות בבירור מעט צהבהב בצבע L .
איכות החיתוך חשובה יותר מצבע יהלום:
ביצועי האור של יהלום כוללים את נפח החזר האור המוחזר מהיהלום, כמו גם את האיזון בין הברק (ניצוץ לבן) ופיזור (ניצוץ צבעוני / אש) וכן את גודל הניצוץ. ביצועי האור של היהלום שלך יוכתבו על ידי הפרופורציות המדויקות, כמו גם העקביות של צורת הפאה היישור וזויות הליטוש. יהלום בדרגת חיתוך כללית של GIA Excellent או VERY GOOD יראה את ביצועי האור הטובים ביותר
אם אתה תוהה איך אתה יכול להיות בטוח שהיהלום שאתה רוכש מראה את הנפח הגבוה ביותר של ביצועי אור, חפשו את הדפוס של תעודת GIA עם ציון עבודה של 3 פעמים EXCELLENT. ניתן להשיג זאת רק על ידי חיתוך יהלום בצורת הדיוק הגדולה ביותר. הפרופורציות של היהלום צריכות להיות בטווח האופטימלי, וכל פאה חייבת להיות מיוצרת בדיוק רב. השילוב של הפרופורציות הללו, והדרגה הגבוהה ביותר של דיוק אופטי, מייצר את הנפח הגבוה ביותר של החזרת אור, וגורם נצנוץ.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן