ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מה הם הקטעים הכהים בתמונת יהלום של "לבבות וחצים” H&A?

מה הם הקטעים הכהים בתמונת יהלום של "לבבות וחצים” H&A?להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
היי קראתי את הפוסט בבלוג שלך על האם יהלום בצבע M הוא צהוב מדי לטבעת אירוסין ניסיתי להבין איפה הגבול מבחינת צבע היהלום. ברצוני לקנות לארוסתי את היהלום העגול הגדול ביותר בתקציב שלי של 8 אלף דולר, ונראה שיהלום 1.5 קראט, צבע M ניקיון VS2 עשוי להיות הפתרון המושלם; עם זאת, אני קצת מודאג מהכתמים השחורים הנראים בתמונת הלבבות המופיעה בדף פרטי היהלוםמה הם אותם כתמים כהים, והאם הם יהיו גלויים לעין בלתי מזוינת? ואיך יראה היהלום הזה בטבעת הילה זהב ורוד?" –תודה
מה גורם לכתמים כהים ביהלומי H&A?
הכתמים הכהים הנראים בחלק מהלבבות והחיצים, הוא פועל יוצא של היכן ממוקם האור ביחס לפגמים בשילוב עם העובדה שהסקופ(מכשיר שבודק לבבות וחיצים) מצויד בעדשה שמגדילה את גודל הלבבות ואת התכלילים בתוך היהלום.
מקור האור המספק את התאורה הדרושה כדי שהאור ישתקף מפאות היהלום, בשילוב עם מיקום "כוכבי הליטוש" היוצרים את ההשתקפויות הלבנות יוצרות את תבנית הלבבות. במצב זה נוצר אור שבמקרה ממוקם מאחורי התכלילים בתוך היהלום, זה גורם לתכלילים להיראות כהים בתצלום.
הקונספט די זהה לאופן שבו תמונות של אדם ייראו כהות, כאשר הם מצולמות כשהשמש שוקעת מאחוריו אלא אם כן נעשה שימוש בפלאש כדי לספק תאורה נוספת,אחרת הנושא המצולם ייראה כהה; למעשה הצל השחור זו ההשתקפות שלנו בתוך היהלום כאשר אנו בוחנים אותו. במקרה זה, אנחנו לא יכולים להשתמש בפלאש או במקור אור נוסף, כי זה לא יאפשר לראות כראוי את תבנית הלבבות ביהלום.
הפתרון הברור לדילמה זו יהיה לערוך את התמונות באמצעות תוכנת עריכת תמונות, ייקח שניות בודדות לבטל או למזער את מראה התכלילים הנראים בתמונת הלבבות, אולם אנו מעדיפים לספק ללקוחותינו ייצוג מדויק של האופן שבו תמונות הלבבות מופיעות בתוך כל אחד מהיהלומים שלנומדובר בטכניקת צילום בלבד.

בפועל לא תראה כתמים שחורים ביהלום
יהלום בצבע M משובץ בטבעת הילה זהב ורוד 18 קראט:
אחד היתרונות של זהב ורוד הוא שהוא נוטה להלבין יהלומים בעלי גוון צהבהב, כך שאני חושב שיהלום עגול 1.5 קראט, M-color, VS-2 יראה מדהים בטבעת הילה זהב ורדרד 18 קראט. למעשה הייתה לי הזדמנות לראות יהלום בצבע דומה, משובץ בטבעת זהב ורדרד 18 קראט לפני זמן מה, וראיתי שהגוונים הצהבהבים יותר של היהלום נראו בהירים ולבנים יותר על רקע הזהב הוורוד. בו בזמן, הגוון הלבן יותר של היהלומים הקטנים סיפק ניגודיות יפה לאבן המרכזית. מראה היהלום היה בהיר לחלוטין!

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן