ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

ביטוח תכשיטים – ביטוח טבעות אירוסין – כל הטיפים

ביטוח תכשיטים: כל מה שצריך לדעת
כשאתה רוכש תכשיטי יהלומים, ברצונך להבטיח שההשקעה שלך מוגנת. בין אם זה עתה התארסתם או סוף סוף הענקתם לעצמכם זוג עגילי זהב יפהפיים, שמירה על בטיחות התכשיטים שלכם חשובה. השאלה היא האם יש לך ביטוח תכשיטים? או האם אתה באמת צריך את זה? אנו עונים על כל השאלות ונותנים את כל המידע על ביטוח תכשיטים.

 

לעתים קרובות אנו מבטחים את הפריטים היקרים ביותר שבבעלותנו, כמו המכוניות או הבתים , אבל במקרים רבים, אנחנו לא חושבים על התכשיטים שלנו. התכשיטים שלך הם משהו שמכיל יותר מסתם ערך מכיוון שהם יכולים להיות סמל לאהבה או מורשת, לעיתים קרובות אין תחליף לפריטים אלו. המשך לקרוא כדי למצוא את כל התשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא ביטוח תכשיטים.

 

מהו ביטוח תכשיטים?
ביטוח תכשיטים עובד בדיוק כמו כל ביטוח אחר. זוהי ערובה חשובה שתעניק לכם את השקט הנפשי הדרוש לכם במקרה של אירוע מצער. עם זאת, ביטוח זה מכסה באופן ספציפי את החפצים היקרים , כולל שרשראות יהלומים, עגילים, טבעות אירוסין או כל תכשיט יקר ערך אחר.
ביטוח הוא סוג של ניהול סיכונים המגן עליך מהשלכות פיננסיות אם התכשיטים ניזוקים, נגנבים או אובדים. פוליסות אלו מכסות בדרך כלל את כל פריטי התכשיטים הניתנים להחלפה, תיקון או לחילופין להחזר של עלויות.
איך עובד ביטוח תכשיטים?
מבחינת הכיסוי, רוב פוליסות ביטוח התכשיטים יכסו את כל הספקטרום. כאשר פריטים נגנבים, ניזוקים או אובדים, הפוליסה שלך נכנסת לתוקף. לרוב, ביטוח תכשיטים הוא מקיף יותר מהפוליסה הרגילה של ביטוח הבית .פוליסת ביטוח בית מכסה חלק קטן מהתכשיטים מאחר והיא מכסה תכשיטים ב10% מערך התכולה הכללית. לעומת ביטוח תכשיטים המכסה 100% מערך התכשיטים.
מתי כדאי לעשות ביטוח תכשיטים
למרבה המזל, ניתן לעשות ביטוח תכשיטים בכל עת לפריטים חדשים או קיימים.
עם זאת, אם בניתם אוסף של תכשיטי יהלומים עם הזמן ואתם חושבים רק עכשיו על ביטוח, אל דאגה, האפשרות זמינה גם עבורכם. אם זה המקרה, סביר להניח שתצטרך להציג הוכחת רכישה או לבצע הערכת שווי אם איבדת את המסמכים הללו.
האמור לעיל חל גם על תכשיטי ירושה. אמנם בלתי אפשרי להחליף צמיד יהלומים שפעם היה שייך לסבתא רבא שלך, אבל אפשר להעריך את הפריט כך שניתן יהיה לרכוש עבורו פוליסה.

 

כיצד לקבל ביטוח על תכשיטים
רוב פוליסות הביטוח הבסיסיות של תכולת בתים מספקות כיסוי מסוים עבור חפצי הערך שלך כגון תכשיטים. לרוב, זה יכסה רק את התכשיטים עד לסכום מסוים .
לפוליסה סטנדרטית יש בדרך כלל מגבלת כיסוי שהיא בדרך כלל בסביבות 10% מערך התכולה. המשמעות היא שחברת הביטוח שלך לא תשלם יותר מסכום זה כהחזר אם התכשיט שלך ייגנב.
חשוב לציין כי בחירה בחברה המתמחה בביטוח תכשיטים תעניק לכם ככל הנראה כיסוי מקיף יותר.
כמה עולה ביטוח תכשיטים
בדיוק כמו בכל סוגי הפוליסות, עלויות ביטוח תכשיטים מבוססות על הערך של כל פריט, התדירות שבה אתה עונד את התכשיט וכמות הכיסוי שאתה רוצה לקבל. בדרך כלל בין 1 – 3% מהערך הכולל של הפריט משולמים מדי שנה. בעיקרון, אם טבעת האירוסין שלך עם יהלום עולה 10,000 דולר, בסופו של דבר תשלם 100 עד 300 דולר בפרמיות ביטוח שנתיות.
ניתן להימנע מלשלם יותר מדי עבור התכשיטים שלך אם אתה יודע בדיוק מה ערכם. לדוגמה, הערכת יתר עלולה לגרום לתשלום יותר ממה שנחוץ. לחילופין, אם תבטח בערך נמוך אתה עלול להפסיד כלכלית במקרה של תביעה.
כמו כן, חשוב לציין שהתעריפים משתנים בהתאם למקום מגוריכם.
מהו ביטוח טבעת אירוסין
טבעת אירוסין היא אחד הדברים היקרים ביותר שתרכשו או תחזיקו במהלך חייכם. אז למה לא לבטח אותה?
טבעות אירוסין גם רגישות מאוד לנזק או לאובדן. הטבעת נענדת מידי יום מה שמגביר את הסבירות שהיא תאבד, תיפגע או תיגנב.
כיצד אוכל לשמור על עלות ביטוח התכשיטים שלי נמוכה?
בעת רכישת פוליסת ביטוח תכשיטים עצמאית, חשוב להשוות מחירים כדי למצוא את הפוליסה הטובה ביותר. בנוסף, יש דברים שונים שיכולים לעזור בקלות לשמור על עלות ביטוח התכשיטים שלך נמוכה.
ייתכן וניתן להוזיל את הפרמיות אם יש לך אמצעי אבטחה כגון אזעקת פריצה ומנעולים איכותיים. לחלופין, אתה יכול לשקול לרכוש כספת כדי לשמור את התכשיטים שלך כאשר אינם בשימוש.
לעולם לא תוכל להיות בטוח שהתכשיטים בטוחים בבית. למעשה, תכשיטים הם אחד הפריטים השכיחים ביותר שנגנבים מחוץ לבית.
בדיקת כיסויי ביטוח תכשיטים – מה צריך לבדוק בפוליסה
כיסוי עולמי מקיף המשתרע מעבר לביטוח דירה רגיל;
הגנה מפני גניבה, נזק, אובדן בשוגג והיעלמות מסתורית;
גמישות לבחור תכשיטן משלך;
תיקון תכשיטים פגומים באותה רמת איכות כמו המקור;
החלפת תכשיטים שאבדו באותו מותג וסוג;
קבלת מידע הולם הוא סופר חשוב כאשר מחליטים איזו אפשרות ביטוח או ספק מתאימים ביותר לצרכים שלך. הנה כמה שאלות לשאול בעת מחקר פוליסות ביטוח תכשיטי יהלומים:
האם יש השתתפות עצמית או הנחה אם יש לך מערכת אבטחה לבית?
אם אתה מבוטח על קבלת תכשיט חלופי (במקום תשלום במזומן), היכן תוכל לרכוש טבעת חדשה?
האם אתם מכוסים בעלות ההחלפה המלאה של תכשיטי היהלומים ותקבלו הסדר מזומן או פריט חלופי?
הקפד להשוות בין חברות ביטוח באינטרנט או בטלפון לפני שאתה בוחר באחת.
קראו היטב את כל פרטי הפוליסה לפני שאתם משלמים על ביטוח נוסף.
ודא שאתה מבין את הכללים של חברת הביטוח הספציפית שאתה בוחר.
כדי למנוע הפתעות לא נעימות אם תצטרך להגיש תביעה, עליך לקרוא בעיון את התנאים וההגבלות של פוליסת ביטוח התכשיטים או התכולה שלך.
חשוב לדעת שחברת הביטוח שלך עשויה לדרוש שמאות תקופתית.

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן