ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מדריך לקניית יהלום בצורת לב בצבע צהוב חזק

יהלום בצורת לב בצבע צהוב חזק
אין הרבה אנשים שרוצים יהלום בצורת לב, במיוחד אם הוא צהוב. אבל מדי פעם, אנו מקבלים הודעה על יהלום כזה ותמיד מעניין לחפש אותו ולתת עליו מידע.
נדבר כאן על הצורות והסגנונות השונים של יהלום צהוב חזק בצורת לב ועל מה שחשוב לדעת כשאתה בוחר אחד. להלן האימייל המקורי של הקורא:
שלום. ברצוני לקבל את חוות דעתך על היהלום vs2 שאני שוקל לרכוש לטבעת אירוסין. אני חושב שהחברה שלי תאהב אותו כי היא אוהבת את היהלומים הצהובים בצורת לב. מה אתה חושב?

t בתמונה יהלום לב צהוב 1 קרט ויהלום לב צהוב 5 קרט

מתי לשבץ יהלום בצורת לב
1.
טבעת אירוסין
יהלום בצורת לב יכול להיות רעיון מדהים לשימוש בטבעת אירוסין. הוא ייחודי מה שאומר שלא תראה אותו על כל אישה אחרת ברחוב. עם זאת, אתה צריך להיות בטוח ב-100% שזה מה שהשותפה שלך רוצה. הצעת הנישואין יכולה בקלות להתפספס אם צורת לב היא לא מה שבת הזוג העתידית שלך חולמת עליו.
2.
טבעת מתנה לאירוע
ניתן להשתמש ביהלום בצורת לב בטבעת לצור אירוע כמו יום הולדת יום האם מתנה לחג וכדומה.
3.
תליון
אפשרות נוספת היא לשבץ יהלום לב לתליון. אף פעם לא מוקדם מדי (או מאוחר) לענוד תליון בצורת לב על הצוואר. קטן או גדול, יהלום או אבן חן, זהב או פלטינה, כל שילוב יעשה את העבודה
טבעת יהלום לב צהוב
הקורא שלנו בחר יהלום בצורת לב צהוב חזק של חצי קראט לטבעת האירוסין שלו. למטרות הדגמה, מכיוון שהיהלום שהוא בחר וקנה אינו זמין יותר, החלפנו אותו ביהלום דומה מאוד 0.50 קראט:

Fancy Intense Yellow heart-shape diamond

הפרופורציות נראות נהדר, הצבע מאוד מחמיא, אין פגמים והתחושה הכללית לגבי היהלום הזה הינה טובה. אנחנו תמיד שמחים כשאנשים מגיעים אלינו עם מבחר יהלומים ואנחנו יכולים פשוט להגיד להם מה לקנות. במיוחד אם הם בחרו ביהלום על סמך קריאת החומר שלנו.
לגבי הצבע, הם בחרו בדרגת עוצמת צבע חזקה. זה בדיוק האמצע וזה האיזון בין יופי למחיר. עם זאת, ניתן ללכת לשני הכיוונים. יש אנשים שמעדיפים צבע צהוב בהיר מאוד, יש כאלה שרוצים שצבע היהלום שלהם יהיה עשיר וצהוב ככל האפשר. לא משנה מה תבחר, תוודא שזה מה שאתה רוצה.

w טבלת עוצמת הצבע של היהלומים הצהובים

יהלומי לב בעלי צורה גרועה
יש הרבה דברים שיכולים להשתבש בבחירת יהלום בצורת לב. בעיקר הצורה עצמה. מצאנו כמה דוגמאות שידגימו צורות לב שכדאי להימנע מהן.
צורת לב רחב
הדבר הראשון שצריך להמנע ממנו הוא שהלב יהיה רחב מדי. הצורה צריכה להידמות ללב נחמד ופרופורציונלי, לא משהו כמו זה למטה.

Wide heart shape diamondלב רחב מידי

צורת לב צרה
גם ההפך הוא בעיה. כאשר יהלום בצורת לב הוא רזה וגבוה מדי, הוא לא נראה טוב. זה מרגיש כאילו צריך להיות בו יותר גוף. הצדדים כמעט ישרים מה שלא נותן לך את התחושה הלבבית.

Narrow heart shape diamondלב צר מידי

צורת לב לא אחידה

צורת לב לא אחידה
צורת לב ללא צורה ברורה היא בחירה גרועה. כפי שניתן לראות בתמונה למעלה ללב אין צורה ברורה. זה נראה כמו חיתוך עגול, צורת אגס או משהו באמצע. גם בתחתית אין נקודה מוגדרת היטב מה שהופך את הלב למראה עגול .
כאשר לצורת לב אין סימטריה לא תמיד אפשר לזהות שמדובר בלב.

Heart shape diamond with weird proportions

צורת לב חתוכה בצורה מושלמתבתמונה למעלה
אחרי שראית ממה כדאי להימנע, הנה דוגמה ליהלום שנראה מדהים לחלוטין.

אתה רואה כמה זה נראה שונה? הנקודה המוגדרת בתחתית, סימטרית יפה,הצבע מפוזר יפה . כך צריך להיראות יהלום צהוב בצורת לב.

לסיכום
אם אתה בוחר יהלום בצורת לב צהוב, וודא שהצורה תהיה יפה עם תחתית מחודדת, עוצמת הצבע אמורה להיות טובה והגודל הוא נכון.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן