ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לקנות ביהלום בצורת אגס (טיפה) לטבעת אירוסין

איך לקנות ביהלום בצורת אגס (טיפה) לטבעת אירוסין
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
שלום לך! אנחנו מעוניינים לקנות יהלום לתליון. העניין הוא שהיא מאוד רוצה יהלום בצורת אגס, ואנחנו תוהים מה לחפש ביהלום בצורת אגס.?"
כיצד לבחור את היהלום הטוב ביותר בצורת אגס:
אנו מנסים להקל על בחירת יהלום בצורת אגס שעתיד להניב ביצועי אור טובים, על ידי עבודה עם יצרנים שאנו מכירים המייצרים יהלום בצורת אגס יפה. אז כל מה שאתה באמת צריך לעשות הוא להגדיר את טווח המשקל, הצבע, הניקיון וטווח המחירי
פרופורציות יהלום בצורת אגס:
ברור שיהלומים עגולים מיוצרים בטווח מסוים של פרופורציות, והצורה האחידה מאפשרת לקבל מושג די טוב על החזר האור שכל יהלום יציג. עם זאת, כמעט בלתי אפשרי להעריך את ביצועי האור של יהלום בצורת אגס, לפי המספרים מכיוון שהצורה אינה ממש סימטרית.
עם זאת, יש איזשהו קו מנחה לפרופורציות הטובות ביותר של יהלום בעל צורת אגס.
היינו מגבילים את העומק הכולל בין 59 – 63% ואת קוטר השולחן בין 55 – 61.5% ונחפש יהלומים בצורת אגס בעלי גובה כתר בין 11.5 – 16% ואשר מציגים רוחב חגורה בין דק למעט עבה. כל יהלום צריך להיחשב לגופו. גם כאן יש כאן מרחב התנועות מותר.
הדבר החשוב לי ביותר בבחירת יהלום בצורת אגס הוא שיראה קו מתאר שנראה כמו צורת אגס מסורתית, ולכן סביר להניח שאחפש אפשרויות עם יחס אורך לרוחב בין 1.50:1.00 ל-1.75:1.00 עם עניבת פרפר מינימלית (צל שחור בתוך היהלום בצורת פרפר) זה מסוג הדברים שנוכל לעזור לך להבין על ידי שיחה עם החותך שייצר את היהלום.
כמובן שאנחנו תמיד כאן כדי לעזור לך לבחור את היהלום הטוב ביותר בצורת אגס בתקציבך, אז אל תהסס לפנות אלינו אם אתה רוצה שנעזור לך לבחור את האפשרויות הטובות ביותר. וכמובן, אם תחליט שאתה רוצה לבקר במשרדנו כדי לראות את היהלום , נשמח להיפגש איתך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן