ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

קניית עגילי יהלומים – המדריך המלא

קניית עגילי יהלומים – המדריך המלא

עגילי יהלומים הם תכשיט נצחי הנענד בנוחות כל יום. לעתים קרובות, אני רואה שלקוחות משקיעים אנרגיה רבה בחיפוש אחר טבעות אירוסין שלהם, אבל מתעלמים מחשיבות האיכות בכל הנוגע לעגילי יהלומים. אם ברצונך שעגילי היהלומים שלך יסנוורו כל החיים, חיפוש יסודי אחר זוג יהלומים באיכות גבוהה והתמקדות במודלים מאובטחים – חיונית מאד.
ישנן שתי אפשרויות בכל הנוגע לחיפוש יהלומים לעגילים. אתה יכול לבחור זוג מוגדר מראש, שבו הקמעונאי שבחרת כבר מצא שני יהלומים דומים או שאתה יכול להוביל את החיפוש בעצמך כדי למצוא שני יהלומים איכותיים . לשתי הגישות יש מגרעות ויתרונות משלהן ולכן מאמר זה יעזור לך להחליט איזה מסלול הכי מתאים לך.
האם אני צריך יהלומים מתועדים עבור העגילים שלי?
בניגוד לטבעות יהלומים, עגילים נראים בדרך כלל מרחוק. יש יותר גמישות בכל הנוגע לדרגות צבע וניקיון. אם אתם מסתכלים על יהלומים בגודל 0.3 קראט ומטה, אין צורך ביהלומים מתועדים ותתקשו למצוא אותם.
עם זאת, אם אתה שוקל יהלומים מעל משקל 0.3 קראט, התעודה הופכת חשובה יותר. קניית יהלום ללא תעודה, יכולה להיות הוצאת יותר כסף עבור יהלום באיכות נמוכה יותר.
הסיבה שלא תמצא הרבה יהלומים מתועדים מתחת ל-0.3 קראט, היא בגלל שהתעודה יכולה לעלות יותר מאשר היהלום

עגילי יהלום מוגדרים מראש
אחת הבעיות הגדולות ביותר עם עגילים מוגדרים מראש היא שהקמעונאים יוותרו על תעודה כדי להוזיל עלויות. ספקי יהלומים יודעים שרוב האנשים יקדישו זמן למחקר לפני רכישת טבעת אירוסין לצרכן הממוצע יהיה מושג כלשהו לגבי תעודות יהלומים, כך שהלחץ הוא להפיק תעודות ממעבדות יהלומים מכובדות (כמו GIA)
בניגוד לטבעת אירוסין, הנחשבת לרכישה לכל החיים עגילי יהלומים הם בקטגוריה של "מתנות". קניית שני יהלומים מתועדים יגדיל את העלות מעבר לסף מתן מתנות לתכשיטים . הרבה עגילי יהלומים מכילים יהלומים לא מתועדים במקום תעודה מתאימה, ספקים רבים יתנו הצעה מעורפלת לגבי האיכות של היהלומים וכמובן הצרכן לא יידע מה הוא קונה.

14k White Gold 3 Prong "Martini" Diamond Earrings from Whiteflash

יש אנשים שעושים טעות בחשיבה שקניית יהלומים מוגדרים מראש ולא מתועדים תחסוך להם כסף למרבה הצער, זה לא המקרה.
השוואה בין יהלומים לעגילים מוגדרים מראש לבין בחירת 2 יהלומים ושיבוצם

בחרתי 1.00 קראט-2 יהלומים של 0.5 קרט כל אחד משובצים בעגילים
הם מגיעים ב-2 אפשרויות לצבע וניקיון או 'I-J VS-SI' או 'G-H VS-SI1' . בחרתי ב-I-J.
בסעיף פרטי המוצר,אין כמעט מידע על יהלומים אלו. הם יכולים להיות בצבע I או J ואיפשהו סביב ניקיון VS או SI. אין מידע כלל על החיתוך והיהלומים אינם מתועדים.
בחרתי במשקל קראט כולל של 1.00 קראט והעלות הכוללת של הזוג הזה, כולל תפס בעל ארבע שיניים מזהב לבן 18 קראט, היה $5,990.
לאחר מכן
חיפשתי 2 יהלומים עגולים H-SI1 במשקל כולל של 1.00 קראט ומצאתי את זוג היהלומים תמורת 4,998 דולר מתועדים GIA . יהלומים בעלי ביצועי אור גבוהים חתוכים אידיאלי עם החזר אור יוצאת דופן וניצוץ ללא תחרות. בחרתי תפס של ארבע שיניים בפלטינה כדי לשבץ אותם, בעלות כוללת של $5100

בואו נשווה את 2 זוגות העגילים
היהלומים אותם בחרתי ללא עגילים H-SI1 הם בעלי צבע טוב יותר וחיתוך אידיאלי. הם נקיים לעין בניקיון SI1 עם החזר אור פנטסטי. עגילי הפלטינה כוללים ארבעה שיניים מה שהופך אותם מתאימים לענידה יומיומית.
העגילים המוכנים מראש אינם מתועדים. הצבע נמוך יותר (או I או J). הניקיון עשוי להיות גבוה יותר, אך מכיוון שהוא לא צוין ואין תמונה ברזולוציה גבוהה, איננו יכולים לומר כך או כך. הטבעת היא זהב לבן 18 קראט, ולמרות שהיא בסדר גמור, 3 שיניים לא נותנות אבטחה רבה מה שהופך אותם לפחות מתאימים לענידה יומיומית
ועדיין, עם כל כך הרבה נעלמים בעגילים המוכנים מראש הם עדיין יקרים יותר מעגילים עם יהלומים שאני בחרתי בעצמי. זוהיה מלכודת של קניית עגילי יהלומים שנקבעו מראש. אף אחד לא רוצה לגלות שהוא שילם יותר על איכות נמוכה יותר.
חיתוך, צבע וניקיון לעגילי יהלום
בין אם תבחר יהלומים משלך ובניית עגילים משלך או לקנות על זוג עגילים מוכנים מראש, אתה עדיין צריך לשקול את האפשרויות הטובות ביותר עבור חיתוך, צבע וניקיון. כמו בכל תכשיט יהלומים, הציונים שתבחרו ישתנו בהתאם למשקל קראט, צורת היהלום והעדפה אישית. בטבלה שלהלן פירטתי את ההמלצות שלי לגבי עגילי יהלומים צמודים. נתתי פרמטרים רחבים למדי כדי לאפשר תקציבים שונים ורגישות אינדיבידואלית (למשל, יש אנשים שרגישים במיוחד לצבע ולכן יבחרו בקצה העליון של הסקאלה)


יהלום עגול 0.25 קראט – 0.50 קראט

עבודה טובה מאד
H-J
צבע
SI1-VS2
ניקיון
זהב 14k/18k או פלטינה

יהלום עגול 0.60 קראט – 1.50 קראט
עבודה טובה מאוד או מעל
H-I
SI1 – VS2
זהב 14/18 קראט או פלטינה
לפחות 4 שיניים


יהלום עגול 1.60 קראט – 3.00 קראט
עבודה טובה מאוד או מעל
G-H
VS2-VS1
זהב 14k/18k או פלטינה
לפחות 4 שיניים


יהלום עגול 3.00 קראט +
עבודה טוב מאוד או מעל
G-H
VS2-VS1
זהב 14k/18k או פלטינה
6
שיניים או מסגרת
בכל מקרה לא הייתי ממליץ לעבור את הגבול העליון של הציונים. אתה תשלם על הבדל שפשוט לא ניתן להעריך בעין.
שיבוץ עגילי יהלום
השיבוץ הפופולרי ביותר לעגילי יהלומים הא "חודים"(שיניים) או שיניים עם מסגרת. עגילים משובצים 4 שיניים עם מסגרת נותנים את הביטחון הרב ביותר ליהלום והם קלים לניקוי .
כשזה מגיע לבחירת מתכת, בחר תמיד בזהב (14k או 18k), או פלטינה. זה יאפשר לך לענוד את העגילים שלך מדי יום מבלי לדאוג שהמתכת תשתפשף.
החלק האחורי של עגיל והסוגר

בתמונה למעלה משמאל בזהב צהוב יש סגר דחיפה (נקראים גם גב חיכוך או גב פרפר). הוא הנפוץ ביותר . אתה מחליק את העגיל בחזרה אל העמוד על ידי הפעלת לחץ. הם מתאימים לעגילים קלים מתחת ל-0.50 קראט. כדאי גם לבדוק באופן קבוע שהם לא התרופפו.
מימין בזהב לבן גב בורג. גב בורג דומה לדחיפה, אך יש לסובב את הגב סביב העמוד ולהבריג למקומו. הוא הבחירה הטובה ביותר לעגילי יהלומים מכיוון שהוא לא יכול להחליק מהעמוד, כלומר הוא שומר את היהלומים שלך במקומם בצורה מאובטחת.
לסיכום
אם אתם מחפשים זוג עגילים אופנתיים סביר להניח שעגילים מוכנים מראש יספקו את הסחורה. עם זאת, אם אתה מחפש זוג יהלומים יפהפיים ואיכותייםבניית עגילים משלך תהיה עדיפה. לא רק שאתה יכול לציין את העדפות החיתוך, הצבע והניקיון שלך, אתה גם יכול לחסוך כסף ולקבל יהלום באיכות גבוהה יותר באותו הזמן.

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן